Et nærbilde av en hånd

Koordinerande eining for habilitering og rehabilitering i Helse Førde

Koordinerande eining er organisert i Samhandlingseininga og har virkeområde på tvers av klinikkane i Helse Førde. Rådgjevarstillinga fungerer som bindeledd til regionalt kompetansesenter for habilitering og rehabilitering i Helse Vest.

Fagnettverket Møteplassen

Møteplassen er eit kontak​tnettverk for koordinerande einingar (KE) for habilitering og rehabilitering i kommunane og Helse Førde.
Gå til Møteplassen
nettverk

Koordinerande einingar i Sogn og Fjordane

Koordinerande eining i Helse Førde har virkeområde på tvers av klinikkane i Helse Førde. Koordinerande eining i Helse Førde og koordinerande einingar i kommunane er gjensidige kontaktpunkt med rehabilitering og habilitering som hovudfokus.
Koordinerande einingar i kommunane
Ferge på Sognefjorden

Individuell plan og koordinator

Alle pasientar og brukarar med behov for langvarige og koordinerte helse- og omsorgstenester, har rett til å få utarbeida en individuell plan (IP). Uavhengig av om du ønskjer individuell plan, skal du som har behov for langvarige og koordinerte helse- og omsorgstenester få tilbod om en koordinator i spesialisthelsetenesta og/eller kommunen.
Les meir
barn i leik

Habiliterings- og rehabiliteringstilbod

Her finn du oversikt over habiliterings- og rehabiliteringstilbod i helseføretaka og dei private behandlingssinstitusjonar som Helse Vest har avtalar med.
Lista over tilbod
rehabilitering av slagpasient