Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Tidsplan for endringar ved tilbodet i Florø

Styret i Helse Førde vedtok i januar 2024 å redusere medisinsk klinikk sine tilbud i Florø frå 01.04. Styret opna samstundes for å kunne tilpasse endringsdatoane noko dersom det er hensiktsmesssig for drifta.

Almmuhuvvon 2024-04-02
Maŋemus ođastuvvon 2024-06-21
En gruppe mennesker utenfor en bygning

Avdelingane har no planlagt endringane våren 2024, og tidspunkta blir som følgjer:

• Smertepoliklinikken flyttar til Førde sentralsjukehus 2. april. Inga endring på tilvisingar.

• Ved medisinsk poliklinikk tar vi ned tilbodet i Florø 15. mai. Fleirtalet av infusjonsbehandlingane blir overtatt av avansert heimesjukehus for barn og unge (AHS). For nokre pasientar blir tilbodet flytta til Førde.

• For Læring og meistring og fysioterapi tar vi ned tilbodet i Florø 15. mai. LMS-kursa denne våren blir ferdigstilte i Florø, frå og med i haust held kursa fram i Førde. Fysioterapi for lymfødem blir tatt over av Kinn kommune. Inga endring på tilvisingar.

• For radiologi tar vi ned tilbodet i Florø 29.  april. Siste dag med radiologi i Florø blir 26. april. Frå 29. april må pasientar tilvisast til Førde.