Til partnar som følger fødekvinna til kvinneklinikken

Informasjon om mat- og overnattingsmoglegheiter til deg som partnar.

babyfot i hand

Overnattingsmoglegheiter

Vert fødekvinna lagt direkte inn på fødestue er selvfølgelig partnar med. Om fødekvinna vert liggande inne på fødeavdelinga til f.eks observasjon eller igangsetting før ho er i aktiv fødsel kan du som partnar ikkje ligge inne i avdelinga. Du må da ordne eiga overnatting. Enten på pasienthotellet(sjå under) eller anna overnattingsmulighet.

I nokre tilfeller legg vi kvinna inn på pasienthotellet i påvente av fødsel. Ofte pga lang reiseveg. Kvinna har då gratis overnatting mens partnar må betale 290 kr pr natt( inkl. frokost. Kveldsmat 30 kr ekstra)

Om du som  partner ønsker å sove på familierom med mor og barn på barsel kan ein spør om dette er mulig når kvinna har født. Så langt det lar seg gjere prøver vi alltid å legge til rette for familierom. Ved mange inneliggande pasientar har vi ofte ikkje mulighet til dette.

Om du har fått mulighet til å ha familierom på barsel med mor og barn har du sjølv ansvar for å ta kontakt med pasienthotellet i 6 etasje(etter kl. 20.00 resepsjonen i 1 etasje) for registrering. Ved registrering får du eit frokostkort. Dette viser du personalet på føde/barsel. Dei bestiller seng til deg som du får inn på rommet.
Pris pr natt er 290 kr(pr april 2023) Dette inkluderer frokost.

Registrering er viktig pga at  Helse Førde må ha oversikt over kven som overnatter i bygningen

Du må kvar dag henvende deg i resepsjonen for å få nytt frokostkort og gi beskjed om du blir ei natt til.

Husk å sjekke ut heimreisedag. Ellers kan du risikere å måtte betale for fleire netter.

Pasienthotellet ligg i 6 etasje i Svanabygget (hovudblokka). Resepsjonen ligg rett ved heisgangen i 6 etasje. Tlf: 57 83 17 90.

Resepsjonen er åpen:
  • ​mandag til torsdag kl. 07.30-21.00
  • fredag og laurdag kl. 12.00-20.00
  • søndagar kl. 12.00-20.30
Utenom resepsjonens åpningstid tar du kontakt med ekspedisjonen til Helse Førde i 1 etg. ved inngangen. Tlf: 57 83 90 00. Dei ordner då rom, informerer deg og gir deg nøkkel.

Pris for partnar som har rom på pasienthotellet i 6 etasje: 510 kr pr natt (April 2023). ( inkl. frokost. Kveldsmat 30 kr ekstra).

Utsjekk fra pasienthotellet er kl.12.00

Mat ved opphold på pasienthotellet

• ​Frokost får du i egen buffe i kantina i 2 etg. når du leverer frokostkort
  • Middag kjøper du sjølv i kantina i 2 etg.
  • Kveldsmat. Ved registrering på pasienthotellet kan du betale 30 kr ekstra og få kveldsmat. Denne serveres i den vesle kantina rett ved heishallen i 6 etasje.
    Mandag - torsdag: 18.30-19.30
    Fredag, helg og heilagdagar 18.00-19.00

Ved kontakt med overnattingstad kan du spør om dei har avtale med Helse Førde. Enkelte gir reduksjon i pris.

Sist oppdatert 19.09.2023