Kvinneklinikken Helse Førde under Koronapandemien

Kvinneklinikken følgjer tilrådde retningslinjer frå FHI og beredskapsleiinga i Helse Førde. Dette med omsyn til både pasientar og tilsette ved Kvinneklinikken.

Fødande kan no ha med seg ein partnar (definert av den fødande sjølv) både før, under og etter fødsel, og i barseltida. Dette gjeld sjølv om partnar har testa positivt for covid-19.​​

Fødepoliklinikk/gynekologisk poliklinikk/samtalepoliklinikk og ammepoliklinikk

Besøk på gynekologisk sengepost​​

• Gyn-pasientar kan ha besøk 2 besøk a 30 min på sengepost. Ikkje i kviletid mellom kl.13.00 og 15.00.

Polikliniske besøk ved God Start Lærdal sjukehus​

Barselopphald ved God Start Lærdal sjukehus​

• God start Lærdal har pr 30/9/21 åpnet opp for at far og medmor kan være med mor på barsel. Vi avventer med å åpne opp for besøk av søsken og andre i avdelinga​.

Polikliniske besøk ved God start Nordfjord sjukehus​​

• Kvinna kan ha med fylgje på alle polikliniske konsultasjoner. Avventer fortsatt at søsken skal være med.​

Barselopphald ved God start Nordfjord sjukehus​​

• God start Eid har pr 30/9/21 åpnet opp for at far og medmor kan være med mor på barsel. Vi avventer med å åpne opp for besøk av søsken og andre i avdelinga​.​​