Dersom det er tekniske feil eller problemar i forbindelse med behandlinga er det viktig at desse kjem fram til oss.
For at vi best skal kunne hjelpe deg, må du sende ei best mogeleg beskriving av problemet som har oppstått. Ta også gjerne eit skjermbilde av feilen/problemet. Lim skjermbildet inn i ein epost og send den saman med beskriving av problemet til:
emeistring@helse-forde.no
Hugs at sensitiv informasjon (f.eks. informasjon om deg eller personnummer) ikkje skal sendes på epost.
Problem med innlogging
Innlogging er ikkje tilgjengeleg før du har fått ein SMS frå eMeistring om at du kan starte opp i behandlinga.
Har du fått SMS, men innlogging fungerer likevel ikkje? Ring eMeistring på telefon 57 83 94 70 og gi beskjed, så skal dette rettes opp.
Vanskar med Chrome nettlesar
Vanskar med Java med Windows 10 og Chrome
Vanskar med Java med Windows 10 og nettleser EDGE
Slik tar du skjermbilde på Mac
- Trykk følgjande tastar samstundes: Shift + Control + Command +3
- Lim inn i mail ved å trykke Command + V
Slik tar du skjermbilde på PC
- Trykk følgjande tast: Print screen / PrtScn / Print scrn
- Lim inn i epost ved å trykke Ctrl + V
Tekniske vanskar under sjølve behandlinga
Dersom du opplev tekniske vanskar under sjølve behandlinga, må dette beskrivast best mogeleg og tas opp med din behandlar i ein melding inne i programmet.