I samband med bruk av behandlingsprogramma i eMeistring kan det dukke opp vanskar knytt til tilgang, pålogging og sjølve behandlinga. På denne sida vil vi forsøke å hjelpe deg med dette.
Brukarrettleiing for eMeistring (PDF)
Innlogging er ikkje tilgjengeleg før du har fått ein SMS frå eMeistring om at du kan starte opp i behandlinga.
Har du fått SMS, men innlogging fungerer likevel ikkje? Ring eMeistring på telefon 57 83 94 70 og gi beskjed, så skal dette rettes opp.
Her finn du rettleiing for installasjon av ny Chrome nettlesar (pdf)
Her finn du rettleiing for kva du må gjere om du får problem med Java med Windows 10 og nettlesaren Chrome i samband med Checkware og bruk av BankID (pdf)
Her finn du rettleiing for kva du må gjere om du får problem med Java med Windows 10 og nettlesaren EDGE i samband med Checkware og bruk av BankID (pdf)
Dersom du opplev tekniske vanskar under sjølve behandlinga, må dette beskrivast best mogeleg og tas opp med din behandlar i ein melding inne i programmet.
Rettleiing som hjelper deg i gang med Java (pdf)
Tilbakemeldinga vil ikkje bli svart på. Ikkje send personleg informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.